Summer Parties | #TropicalPrint

jkl

IMG_3027

h

Va scriu de pe malul marii, sunt in Kusadasi – un oras minunat al Turciei! Totul e nemaipomenit de frumos in jurul meu, o sa va arat mai multe in urmatarele #travelposts.

Azi vreau sa va arat un look pentru petrecerile de vara, fie o zi de nastere sau o seara la discoteca! Cautam de ceva timp o rochie cu print tropical de orice model! Pe aceasta am gasit-o la Bershka ceva timp in urma si am zis ca era perfecta pentu majoratul meu care a fost pe 22 iunie! Am sarbatorit intr-un local din Chisinau cu niste prieteni mai apropiati pina la mijlocul noptii! (gasiti ceva poze la mine pe facebook)

j

Am purtat o rochie Bershka tropical print cu spatele gol si guler pe git care se inchide cu doi nasturi la spate. O pereche de sandale minimaliste verzi de la Zara si geanta mea preferata tot verde de la Stradivarius.  Nu am accesoriat rochia cu coliere, inele sau bratari pentru a nui da un efect incarcat.

Parul l-am purtat cu un cret rebel, desigur desfacut pentru a nu micsora forma fetei din cauza gulerului. La machiaj m-am axat pe un double eyeliner pe care il ador in ultima vreme si buze bordo!

IMG_3067

IMG_3044

IMG_3030

IMG_3041

IMG_3026

Leave a Reply

