Black&White look | Comfy Chic

ontop

Mi-am dorit de mult sa scriu un post nou pe blog si iata-ma aici… Black&White look e perfect pentru lipsa de inspiratie iar niste haine comfortabile iti scurteaza chinul unei zile cu program incarcat – cam aceasta este definitia stilului meu din ultimile luni avind in vedere ca ma pregatesc intens de examenul de bacalaureat. Dar hai sa lasam problemele deoparte si sa iti povestesc cite ceva despre ce am purtat weekend-ul aceslta.

Ce poate fi mai comfortabil decit o pereche de sneakers? Ei bine, eu i-am purtat cu o pereche de pantaloni negri clasici care sunt piesa de baza in garderoba unei fashioniste, asortati cu o camasa intr-un print black & white simplu. Am ales un colier statement si un palton cu croiala dreapta pentru a da acel accent barbatesc care mil doream, poti de asemenea sa il inlocuiesti cu un blazer in zilele mai calduroase. Pe linga asta am optat pentru un hairtyle “a little bit sleek” ca sa zic asa foarte important in acest look si care e si in top trend sezonul asta…

ready8

ready2

ready4

ready5

ready3

ready6

Camasa PimKie (shop)

Palton H&M (similar coat or blazer)

Sneakers Bata (shop) (similar here & here)

Pantaloni Zara (similar)

Plic Primark (similar)

Colier Alina Druta Accessories (shop)

One thought on “Black&White look | Comfy Chic

Leave a Reply

